Malam Gemilang Generasi Harapan

Assalamua'laikum sidang pembaca blog yang pelik lagi kerap tukar-tukar theme ni. Bukan apa. Belum power sangat dengan bab HTML code. Sebab tu lah kerap bertukar. Kali ni saya nak tulis satu entri yang special untuk program yang tertera kat atas tu. Oleh sebab itu, saya nak tulis dalam bahasa Melayu Sarawak. Harap2 tiada yang kata bahasa kami ni bahasa orang asli seperti salah seorang hamba Allah yang kurang mengerti kat fb.


Orang Sarawak yang diam kat area Kuching. Jom kita merami pustaka malam ya!!!!. Boh lupak k!!! Ari sabtu tuk. 25/6/2011. Malam ya kelak kita akan bersama-sama arti-artis nasyid tempatan. Iaitu kumpulan Hawary. Dalam kita suka-suka nak. Jangan x sembahyang. Pas ktk orang sembahyang isyak baruk ktk org datang k...x pun sama-sama kita berjemaah kat pustaka. Cgek hal gk...boh lupak bak ic...kelak di kata orang, orang indon lak..hahaha... yang paling penting...jangan lupak bak duit.... k beli album terbaru dari Hawary. Album Sahabat edisi kenangan abadi teristimewa.

Sebenarnya, artis-artis hawary kita ni sudah lama berusaha memartabatkan industri nasyid tempatan kita... kalau x silap sejak 1998...waktu ya sy baruk darjah 2...hahaha...nang gk kecik bena lah... Yang paling penting..mereka berusaha dalam dakwah melalui hiburan... Sambil-sambil berhibur, biar ada manfaatnya... x perlulah kita nak pegi pub ka... tekiak-kaung kat pentas...x tauk apa nak di ngelecor... ikut konsert nayid ni ada juga faedahnya kan..Ops... malam tu bukan sekadar konsert jak...sekali dengan pelancaran album terbaru ya.. InsyaAllah... dengan sokongan dari semua peminat Hawary.. Hawary akan tetap teguh sampai bila2...

Lagu yang ktk org dengar time tuk adalah salah satu lagu Hawary... "Idaman Hatiku".. Sory r... ktk org x dapat download kat ctuk dan sini2 pun ktk org x kan jumpa lagu tuk kecuali dalam cd Ori.. so, jangan lupak bak duit makey beli cd ya kelak... tuk just mky ktk org nengar kejap jak... mun maok nengar nak bena-bena...jangan x datang malam ya kelak... mun dapat ktk org datang sebas... x pun setongkang ka..hahaha..

Maklumat lain tentang program ya, program ya dikelolakan oleh Hawary consultant and management company dan kelab sukan rekreasi Pustaka.. salah seorang nya adalah sy..huhuhu... promote dirik katakan...hahaha... kita ada fan pege sendiri...so...like k...untuk mendapatkan info-info lain..


Comments

Popular posts from this blog

Ayam Serama

Balik Raya 2020